Gmina Stoszowice
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 URZĄD GMINY
Dane
Referaty
Stanowiska
Oświadczenia majątkowe
 ORGANY
Wójt Gminy
Rada Gminy
Komisje działające przy Radzie Gminy
 PRAWO LOKALNE
Statut
Regulamin
Protokoły
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Stoszowice
Budżet
Ochrona środowiska
Zarządzenia Wójta
 Organizacje pozarządowe
Roczny Program Współpracy
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych na rok 2011
Druki do pobrania
Konsultacje
Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert
Wyniki naboru kandydatów na członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Gminy Stoszowice w 2012 r.
Sprawozdania z realizacji programów współpracy z organizacjami pozarządowymi
 JEDNOSTKI
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Spółki prawa handlowego
Kontrole
 INNE
Redakcja Biuletynu
 WYBORY
Parlamentarne
Referendum - 2012
 Informacje
Uchwały
Przetargi
   2004
   2005
   2006
   2007
   2008
   2009
   2010
   2011
   2012
Ogłoszenia
Obwieszczenia
 Sprawy do załatwienia
 Wzory dokumentów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi: 2011 > kwiecień > 2011-04-13
Przetarg nieograniczony na Remont części Donjonu i Bastionu Kawaler w Twierdzy Srebrna Góra, ogłoszenie w BZP numer 80464-2011 z dnia 2011-04-15

 

Srebrna Góra: Remont części Donjonu i Bastionu Kawaler w Twierdzy Srebrna Góra
Numer ogłoszenia: 80464 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Forteczny Park Kulturowy , ul. Letnia 10, 57-215 Srebrna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 509 591 311, faks 074 8160001.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.forty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części Donjonu i Bastionu Kawaler w Twierdzy Srebrna Góra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usuniecie i wywiezienie zalegającego gruzu roboty murowe obejmujące przemurowania uszkodzonych fragmentów ceglanych ścian i kolebkowych sklepień kazamat wzmocnienie konstrukcji ścian i kolebkowych sklepień udrożnienie kanałów odwadniających wraz z ich hydroizolacją i zabezpieczeniem stateczności.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzą następujące okoliczności:w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.11.12.00-0, 45.26.26.00-7, 45.45.30.00-7, 45.25.26.00-6, 45.26.23.70-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył tj. zrealizował co najmniej 2 zamówienia na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 900.000 PLN każde. Ponadto: - co najmniej jedna realizacja robót hydroizolacyjnych w obiektach zabytkowych, z wykorzystaniem technologii zawartej w dokumentacji technicznej, o wartości powyżej 100.000,00 PLN, oraz - co najmniej jedna realizacja robót w wyrobiskach podziemnych i związana z górniczym zabezpieczeniem stateczności wyrobisk, o wartości powyżej 150.000,00 PLN. oraz - co najmniej jedna realizacja robót związanych z remontem zabytkowych murów, o wartości powyżej 300.000,00 PLN oraz - co najmniej jedna realizacja robót z wykorzystaniem technologii torkretowania, o wartości powyżej 150.000,00 zł
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Dokonali wizji lokalnej obiektu podlegającego remontowi potwierdzoną przez Zamawiającego i zapoznali się z projektem budowlanym
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • kierownik budowy powinien wykazać się minimum 3-letnim doświadczeniem w pracy w obiektach zabytkowych w charakterze kierownika budowy. dysponują pracownikiem z uprawnieniami w zakresie prac konserwatorskich o specjalności konserwacja kamienia i detalu architektonicznego potwierdzone dyplomem wyższej uczelni
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Udzielą minimum gwarancji na wykonane prace na okres 5 lat licząc od daty odbioru końcowego na roboty izolacyjne oraz 3 lata na pozostałe roboty. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 900 000,00 PLN brutto Akceptują załączony do specyfikacji wzór umowy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
harmonogram realizacji zadania. w przypadku podmiotów występujących wspólnie, należy dołączyć umowę regulującą ich współpracę. Parafowany wzór umowy Dokument potwierdzony przez zamawiającego o przeprowadzeniu wizji lokalnej obiektu będącego przedmiotem zamówienia Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty :Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i należycie zakończone. Załącznik nr 3 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowych pracowników proponowanych do udziału w tym zadaniu - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Załącznik nr4 - cena oferty z załączonym kosztorysem ofertowym zawierającym szczegółowy przedmiar robót, nośniki w oparciu o które została sporządzona cena, tabelę wartości elementów scalonych sporządzoną w postaci sumarycznego zestawienia wartości robót określonych przedmiarem robót, kalkulację szczegółową cen jednostkowych, a w przypadku kalkulacji własnych i analogi również szczegółowe analizy indywidualne nakładów rzeczowych wraz z uzasadnieniem w załączniku. Kosztorys ma uwzględniać wartość netto i brutto.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
konieczności wykonania robót zamiennych a także zaniechaniu poszczególnych robót, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania i wynikającej stąd zmiany na niższe wynagrodzenie, zmian technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcę, konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany terminy wykonania zamówienia wykraczający poza 30.11.2011r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.stoszowice.sisco.info/?przetargi=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Forteczny Park Kulturowy sp. z o.o. ul. Letnia 10 57-215 Srebrna Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stoszowice, Stoszowice 97 , 57-200 Ząbkowice Śląskie - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2011-04-15 o (numer ogłoszenia 80464-2011).

 
 
 
Załączniki do pobrania:

2011-04-13 13:29:41 - projekt bud. Donjon cz.1 (9.22 MB)
2011-04-13 13:30:01 - projekt bud. Donjon cz.2 (4.28 MB)
2011-04-13 13:30:26 - projekt bud. Kawaler cz.1 (2.06 MB)
2011-04-13 13:31:03 - projekt bud. Kawler cz. 2 (823.00 kB)
2011-04-14 14:29:16 - zakres prac cz. 1 (2.18 MB)
2011-04-14 14:29:36 - zakres prac cz. 2 (5.59 MB)
2011-04-14 14:29:56 - zakres prac cz. 3 (1.79 MB)
2011-04-14 14:37:55 - przedmiar cz. 1 (52.10 kB)
2011-04-14 14:38:54 - przedmiar cz. 2 (490.70 kB)
2011-04-14 14:39:20 - przedmiar cz. 3 (1.12 MB)
2011-04-15 15:27:01 - siwz (181.50 kB)
2011-04-15 15:45:33 - projekt bud. Donjon 2 (13.05 MB)
2011-04-15 15:52:24 - projekt bud Kawlaer 2 (6.79 MB)
2011-04-15 16:46:04 - specyfikacja techniczna (342.50 kB)

Ilość odwiedzin: 154
Osoba, która wytworzyła informację: fpk
Osoba, która odpowiada za treść: fpk
Osoba, która wprowadzała dane: Park Forteczny
Data wytworzenia informacji: 2011-04-13 13:21:22
Data udostępnienia informacji: 2011-04-13 13:21:22
Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-15 16:46:21

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...