|
Przetargi: 2011 > marzec > 2011-03-17 Odpowiedź na zapytania do opisu przedmiotu zamówienia na materiały promocyjne Stoszowice, 17.03.2011 r.
RR.271.2.1.2011
DO OFERENTÓW
Dotyczy: zapytania ofertowego z dnia 14 marca 2011 r. - Nazwa przedmiotu zamówienia: „Promocja produktów turystycznych – materiały promocyjne - Stoszowice” (zgodnie z wnioskiem)
Przygotowanie materiałów promocyjnych na imprezy pn. FortFan „Święto Twierdzy Srebrna Góra” i „Festiwal Podróżników 3 Żywioły na Twierdzy Srebrna Góra”, które zostaną zorganizowane w ramach projektu pn. „Markowa turystyka kulturowa – wspólny produkt turystyczny Subregionów Sowiogórskiego i Ziemi Kłodzkiej – cykl imprez o znaczeniu regionalnym wykorzystujący dolnośląskie podziemia i fortyfikacje – Twierdze Kłodzko i Srebrna Góra”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 – 2013.
W odpowiedzi na pytania dotyczące treści opisu ww. zapytania ofertowego, wyjaśniam co następuje:
Pytanie 1
dotyczące pkt 6.a, b
Czy Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie materiały (zdjęcia, teksty etc.) niezbędne do przygotowania projektów materiałów drukowanych (ulotki informacyjnej, plakatu informacyjnego itp.)?
Wyjaśnienie:
W gestii Wykonawcy pozostaje pozyskanie materiałów typu: zdjęcia, teksty etc.. Zamawiający przekaże wszelkie logotypy i programy imprez.
Pytanie 2
dotyczące pkt 6.a.3 oraz 6.b.3.
Zamawiający wymaga nadruku na czapeczkach promocyjnych. Proszę o podanie wymiarów maksymalnego obszaru nadruku.
Wyjaśnienie:
Wymagany zadruk na czapeczkach promocyjnych do wielkości 27 cm2
Pytanie 3
dotyczące pkt 6.a.4 praz 6.b.4.
Co Zamawiający rozumie przez sformułowanie 2 x 1000 sztuk: jeden projekt ulotki w dwóch wersjach językowych (druk 1 000 sztuk w języku polskim oraz 1000 sztuk w języku czeskim) czy dwa różne projektu ulotek wydrukowane w nakładzie po 1 000 szt. każda? Jeśli Zamawiający rozumie przez to sformułowanie dwie wersje językowe, proszę o informację czy Zamawiający przekaże Wykonawcy tłumaczenie treści ulotki.
Wyjaśnienie:
Sformułowania 2 x 1000 szt. dotyczy dwóch różnych projektów ulotek, wydrukowanych w nakładzie 1000 egz. w jednej wersji językowej – polskiej.
Pytanie 4
dotyczące pkt 6.a.5 oraz 6.b.5
Zamawiający wymaga od Wykonawcy uszlachetnienia plakatów lakierem. Proszę o informację na temat rodzaju lakieru: czy ma być to lakier UV czy lakier offsetowy?
Wyjaśnienie:
Rodzaj lakieru uszlachetniającego plakaty - offsetowy
Pytanie 5
dotyczące pkt 6.a.6 oraz 6.b.6
Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaprojektowania, wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego identyfikatorów. Co Zamawiający rozumie przez określenie „plastik gramatura 0,7 mm”? Czy Zamawiający dopuszcza możliwość wydrukowania identyfikatorów w formacie 85x54 mm, późniejszego ich zalaminowania w laminat o formacie 86x54 mm i ich przedziurkowania? Jeśli nie, proszę o precyzyjne określenia jak ma wyglądać oprawa identyfikatorów (holder na identyfikator, etui miękkie na identyfikator itp.) oraz w jakim ma być rozmiarze.
Wyjaśnienie:
Zamawiającemu zależy na identyfikatorach o wyglądzie i sztywności kart kredytowych. Podłoże PVC 0,7 mm, nadruk bezpośredni bez laminowania i opraw.
Pytanie 6
dotyczące pkt 6.a.7 oraz 6.b.7
Czy Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania oznakować kierunkowych z możliwością ekspozycji grafiki jedno czy dwustronną? Proszę także o podanie Informacji, czy będzie to zadruk kolorowy? Czy zamawiający wymaga od Wykonawcy również montażu oznakowań kierunkowych?
Wyjaśnienie:
Oznakowania kierunkowe z grafiką jednostronną; druk kolor – solvent, Zamawiający nie wymaga montażu.
Pytanie 7
dotyczące pkt 6.a.8 oraz 6.b.8
Czy Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania okuć na banerze? Jeśli tak, proszę o podanie liczby okuć na każdym boku.
Wyjaśnienie:
Zamawiającemu zależy na okuciach stalowych, standardowo co 0,5 m
Pytanie 8
dotyczące pkt 6.a.9 oraz 6.b.9
Zamawiający wymaga od Wykonawcy kolportażu materiałów promocyjnych. Proszę podać formę kolportażu (druki bezadresowe, insert do prasy, wysyłka itp.)
Wyjaśnienie:
Kolportaż ulotek promocyjnych wykonanych w ramach niniejszego postępowania, połączony powinien być z plakatowaniem we wskazanych w zapytaniu miejscowościach po stronie polskiej i czeskiej. Poprzez kolportaż ulotek Zamawiający rozumie pozostawienie ich w punktach typu informacje turystyczne itp. – w miejscowościach, gdzie takie punkty są dostępne. Po stronie Wykonawcy jest rozpoznanie i ustalenie miejsc plakatowania, pozostawienia ulotek i kosztów z tym związanych.
Plakatowanie i kolportaż powinny mieć miejsce w terminach:
1. W przypadku imprezy pn. FortFan „Święto Twierdzy Srebrna Góra” - nie wcześniej niż 25.05.2011 r. i nie później niż 02.06.2011 r.
2. W przypadku imprezy pn. FortFan „Festiwal Podróżników 3 Żywioły na Twierdzy Srebrna Góra” – nie wcześniej niż 17.08.2011 r. i nie później niż 25.08.2011 r.
Ilość odwiedzin: | 54 | Osoba, która wytworzyła informację: | Małgorzata Chmiel | Osoba, która odpowiada za treść: | Małgorzata Chmiel | Osoba, która wprowadzała dane: | Małgorzata Chmiel | Data wytworzenia informacji: | 2011-03-17 13:57:52 | Data udostępnienia informacji: | 2011-03-17 13:57:52 | Data ostatniej aktualizacji: | 2011-03-17 14:01:03 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|