Gmina Stoszowice
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 URZĄD GMINY
Dane
Referaty
Stanowiska
Oświadczenia majątkowe
 ORGANY
Wójt Gminy
Rada Gminy
Komisje działające przy Radzie Gminy
 PRAWO LOKALNE
Statut
Regulamin
Protokoły
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Stoszowice
Budżet
Ochrona środowiska
Zarządzenia Wójta
 Organizacje pozarządowe
Roczny Program Współpracy
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych na rok 2011
Druki do pobrania
Konsultacje
Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert
Wyniki naboru kandydatów na członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Gminy Stoszowice w 2012 r.
Sprawozdania z realizacji programów współpracy z organizacjami pozarządowymi
 JEDNOSTKI
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Spółki prawa handlowego
Kontrole
 INNE
Redakcja Biuletynu
 WYBORY
Parlamentarne
Referendum - 2012
 Informacje
Uchwały
Przetargi
   2004
   2005
   2006
   2007
   2008
   2009
   2010
   2011
   2012
Ogłoszenia
Obwieszczenia
 Sprawy do załatwienia
 Wzory dokumentów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi: 2007 > czerwiec > 2007-06-25
I etap realizacji prac budowlanych związanych z wykonaniem izolacji i odwodnienia fortu Donjon w Srebrnej Górze zgodnie z projektem budowlanym i projektem wykonawczym, oraz wykonanie niezbędnych ro

 
Urząd Zamówień Publicznych
Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa
Zamieszczanie ogłoszeń on-line w BZP:
http://www.portal.uzp.gov.pl


FORMULARZ ZP-400
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Zamieszczenie obowiązkowe
Zamieszczenie nieobowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego
Zawarcia umowy ramowej
Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Forteczny Park Kulturowy
 
Adres pocztowy:
ul. Letnia 10
 
Miejscowość:
Kod pocztowy:
Województwo:
Srebrna Góra
57-215
dolnośląskie
Telefon:
Fax:
 
509 591 311
074 8160001
 
Adres strony internetowej zamawiającego:
http://gmina.stoszowice.sisco.info/przetargi
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

I etap realizacji prac budowlanych związanych z wykonaniem izolacji i odwodnienia fortu Donjon w Srebrnej Górze zgodnie z projektem budowlanym i projektem wykonawczym, oraz wykonanie niezbędnych rozwiązań dodatkowych umożliwiających funkcjonowanie obiektu w I etapie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

Dostawy

Usługi

nie przysługuje odwołanie
 
 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

powyżej 14 000 EURO

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
 
Słownik główny
Glówny przedmiot
45.20.00.00-9
Dodatkowe przedmioty
 


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Tak,  ilość częsci: 1 Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Tak Nie

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

wadium wynosi 20 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. realizację prac izolacyjnych i odwodnieniowych obiektu o podobnym charakterze z wykorzystaniem materiałów podanych w projekcie o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto, lub dwie realizacje obiektu o podobnym charakterze z wykorzystaniem materiałów podanych w projekcie o wartości łącznej nie mniejszej niż 800 000,00 złotych brutto, i wykonał je z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego. 3. Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest załączyć listę osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych, oraz kierownictwo budowy i personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności z uprawnieniami dla poszczególnych branż, tj. - kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych winni posiadać uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy bez ograniczeń , a także kierownik budowy powinien wykazać się minimum 2-letnim doświadczeniem w pracy w obiektach zabytkowych . Wymagana jest również osoba posiadająca uprawnienia do konserwacji kamienia potwierdzone dyplomem wyższej uczelni. 4. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 (słownie: jeden milion ) złotych. A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. B. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.Aktualny na dzień składania ofert dokument, tj. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych opłat i składek (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą wszystkich osób fizycznych będących wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP; gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Aktualną na dzień składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dotyczącą podmiotów zbiorowych, albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub poświadczonej kopii. 7.Dowód wniesienia wadium. 8.Cenę całkowitą oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, w formie tabelarycznej wyliczonej zgodnie z treścią tabeli cenowej załączonej do SIWZ, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ oraz jej załączników. 9.Dyrektywny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem danych wynikających z tabeli cenowej. 10.W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz i wykaz powierzonych im zadań wraz z wartościami. 11.Wykaz i aktualne dokumenty zespołu zdolnego do wykonania zamówienia, to jest lista osób i /lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz z kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych, , oraz kierownictwo budowy i personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów czynności z uprawnieniami dla poszczególnych branż. Kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych winni posiadać uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy bez ograniczeń . Kierownik budowy powinien wykazać się minimum 2-letnim doświadczeniem pracy w obiektach zabytkowych .Osoba pełniąca funkcję konserwatora elementów kamiennych powinna wykazać się uprawnieniami do konserwacji kamienia potwierdzone dyplomem Wyższej Uczelni 12.Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami od 1 do 7, zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt V, SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt VI, (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią). 13.Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień ważności ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14.W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt VI, ust 1., 2., 3., 4. i 5. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla ust. 2, 3 i 5, że: 14.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 14.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 14.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - odpowiednio dla ust pkt 4 składa: 14.4 zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy to każdego z nich. 15.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16.Dokumenty, o których mowa w pkt VI, ust. 14. i 15. SIWZ muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 17.W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt VI, (oprócz pkt VI, ust. 6. i 7.) SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena
- 80.00
2. Gwarancja na roboty izolacyjne
- 10.00
3. Termin wykonania
- 10.00


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Tak Nie

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona:



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

http://gmina.stoszowice.sisco.info/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Forteczny Park Kulturowy Sp zo.o., ul Letnia 10, Srebrna Góra

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:



IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 17/07/2007   Godzina: 10:00

Miejsce:

Urząd Gminy Stoszowice, Stoszowice 97,57-200 Ząbkowice Śl - sekretariat

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

Data:    Godzina: Miejsce:

Data:    Godzina: Miejsce:

 

głoszenie o wszczęciu postępowania numer 106179-2007 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2007-06-25

 

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na wykonanie I Etapu Izolacji i Odwodnienia fortu Donjon w Srebrnej Górze.

 

   Zamawiający informuje, o omyłce drukarskiej, która nastąpiła w temacie przetargu:

I etap realizacji prac budowlanych związanych z wykonaniem izolacji i odwodnienia fortu Donjon w Srebrnej Górze zgodnie z projektem budowlanym i projektem wykonawczym, oraz wykonanie niezbędnych rozwiązań dodatkowych umożliwiających funkcjonowanie obiektu w I etapie.

 Należy wykreślić projekt wykonawczy.

 

 

 

 

 

 

 

Prawidłowy tekst brzmi:

I etap realizacji prac budowlanych związanych z wykonaniem izolacji i odwodnienia fortu Donjon w Srebrnej Górze zgodnie z projektem budowlanym , oraz wykonanie  niezbędnych  rozwiązań dodatkowych umożliwiających funkcjonowanie obiektu w I etapie.

 

 

dotyczy: przetargu na I etap realizacji prac budowlanych związanych z wykonaniem izolacji   i odwodnienia fortu Donjon w Srebrnej Górze.

W związku z pytaniami jednego z Wykonawców, zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm) Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące na pytania:

Pytania:

„Po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową dotyczącą I etap realizacji prac budowlanych związanych z wykonaniem izolacji i odwodnienia fortu Donjon w Srebrnej Górze oraz po wizji lokalnej na ww. obiekcie pojawiły się pytania dotyczące zakresu i sposobu realizacji oraz warunków zawartych w projekcie umowy warunkujące rzetelne przygotowanie oferty. Prosimy o odpowiedź dotyczącą naszych wątpliwości podanych niżej.

1. Prosimy o rozpatrzenie możliwości dopuszczenia do zamiany kotew epoksydowych zawartych w projekcie na kotwy fi 20mm stalowe nierdzewne pełne. Dopuszczenie do stosowania ww. kotew stalowych nierdzewnych pozwoli na zwiększenie trwałości kotwienia ze względu na możliwość wystąpienia w murach kamiennych i ceglanych obciążeń ścinających na które to naprężenia kotwy stalowe są zdecydowanie bardziej odporne.

2. Prosimy o rozpatrzenie możliwości dopuszczenia do zamiany krawędziaków drewnianych 25x25cm na krawędziaki 20x20cm przy jednoczesnej zabudowie stabilizującej ramy (dodatkowe zastrzały drewniane przykotwione do stropu ceglanego).. Konstrukcja proponowana ma wg naszych doświadczeń (w obiektach przez nas już wcześniej zabezpieczanych ) wystarczającą wytrzymałość i sztywność i w przypadku zastosowania ww. dodatkowych stabilizacji stropowych pozwoli obniżyć koszty i czas zabudowy  nie zmniejszając stateczności i pewności zabezpieczenia murów i sklepień.

3. Prosimy o rozpatrzenie możliwości zmiany w zapisie projektu umowy w niżej wymienionych punktach:

      paragraf 3 pkt.3.  Z uwagi na termin realizacji tj. druga połowa rok i możliwość wejścia w warunki uniemożliwiające wykonywanie prac może stać się koniecznym aneksowanie terminu umowy z winy warunków. Proponujemy wykreślić ten punkt lub zapisać możliwość przedłużenia za obopólną zgodą ze względu na niedopuszczalne warunki technologiczne realizacji robót.

      Paragraf 4 pkt. 4. Ze względu na duży zakres prac i długi okres realizacj a także możliwość przedłużenia terminu realizacji (jak wyżej) wskazane jest etapowanie realizacji z odbiorami częściowymi i fakturowanie miesięczne.  

      Paragraf 4 pkt. 5. W związku z powyższym podstawą do wystawienia faktur częściowych i końcowej powinny być protokoły odbioru częściowego i końcowego.

      Paragraf 4 pkt. 6. Proponuje się uzupełnić o zapis: „Za dzień zapłaty uznaje się dzień uznania rachunku Wykonawcy tzn. dzień, w którym należność z tytułu niniejszej Umowy wpłynie na konto w Banku Wykonawcy”.

      Paragraf 7. pkt. 1.a,b oraz 2.a  Proponujemy ujednolicić wysokość kar do 0,1% wynagrodzenia.” 

 Odpowiedzi:   

 

 

 

 

 

 

Ad1. Zamawiający dopuszcza użycie zamiast kotew epoksydowych kotew ze stali nierdzewnych tej samej wytrzymałości. 

Ad.2  Zamawiający dopuszcza użycie do zabudowy ram krawędziaków o innych wymiarach niż 25x25cm. Podany wymiar (25x25cm) należy traktować jako proponowany przez Zamawiającego. Zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót „wykonawca zobowiązany jest zastosować wymiary elementów konstrukcyjnych zabudowy w taki sposób, aby zapewnić odpowiednią stateczność i wytrzymałość konstrukcji, a także spełnić wymagania gwarancyjne konstrukcji (2 lata)”.  

Ad3. Zapisy projektu umowy pozostają bez zmian.

 

Srebrna Góra dnia, 13.07.2007 r.

 

dotyczy: przetargu na I etap realizacji prac budowlanych związanych z wykonaniem izolacji   i odwodnienia fortu Donjon w Srebrnej Górze

 W związku z pytaniami jednego z Wykonawców, zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm) Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące  pytania:

 Pytania:

 

 

 

 

 

„Po zapoznaniu się z Państwa odpowiedzią na nasze pytania z dnia 05.07.2007 r. uznajemy część z niej za niezbyt dla nas jednoznaczną.

W związku z powyższym prosimy o jednoznaczne zajęcie stanowiska w sprawie warunków płatności:

1. Czy Zleceniodawca dopuszcza fakturowanie miesięczne wykonanych robót. 

 

2. Czy istnieje możliwość wydłużenia terminu realizacji robót w przypadku długotrwałego wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót ze względu na wymagania technologiczne.”

 

Odpowiedzi:

 

Ad.1 Zamawiający dopuści rozliczenie wynagrodzenia za przedmiot umowy fakturami  częściowymi, wystawionymi przez Wykonawcę i zawierającymi zestawienie wykonanych prac budowlanych oraz protokoły odbioru robót budowlanych przy czym zapłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach na niżej podanych zasadach:

a) I transza - w wysokości połowy całkowitego wynagrodzenia po wykonaniu połowy wartości kosztorysowej robót budowlanych;

b) II transza - w wysokości połowy całkowitego wynagrodzenia, po ostatecznym wykonaniu robót budowlanych.

Ad 2.  Termin wykonania jest określony jako kryterium postępowania i pozostaje bez zmian.

 Zmiana terminu składania i otwarcia ofert:  

 

Zgodnie z art. 38. w/w ustawy Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 23.07.2007 r.

Termin składania ofert zostaje wyznaczony na dzień: 23.07.2007 r. godzina 10:00

Termin otwarcia ofert zostaje wyznaczony na dzień:23.07.2007 r godzina 10:30

 

 

 

 

Srebrna Góra dnia, 16.07.2007 r.

   

 

Zakład Robót Górniczych i Wysokościowych 

„AMC” Andrzej Ciszewski  

ul. Niwy 21, 

30-705 Kraków

 

dotyczy: przetargu na I etap realizacji prac budowlanych związanych z wykonaniem izolacji   i odwodnienia fortu Donjon w Srebrnej Górze. 

 

 Zgodnie z art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm), Zamawiający unieważnia postępowanie          o udzielenie zamówienia publicznego gdyż  nastąpiła istotna zmiana okoliczności uniemożliwiająca zawarcie ważnej umowy, gdyż Zamawiający nie otrzymał dotacji na przedmiotowe roboty budowlane od Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

 Z poważaniem

Prezes Zarządu

Jarosław Michalak 

 

 

 

Ilość odwiedzin: 58
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2007-06-25 20:02:45
Data udostępnienia informacji: 2007-06-25 20:02:45
Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-25 20:02:45

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...