Zapytanie ofertowe
W związku z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/ usług /robót budowlanych *
1. Zamawiający:
Gmina Stoszowice
Stoszowice 97
57-213 Stoszowice
Tel. 74 8164 510; fax. 74 8181 059, www.stoszowice.pl; gmina@stoszowice.pl
2. Nazwa projektu: „Markowa turystyka kulturowa – wspólny produkt turystyczny Subregionów Sowiogórskiego i Ziemi Kłodzkiej – cykl imprez o znaczeniu regionalnym wykorzystujący dolnośląskie podziemia i fortyfikacje – Twierdze Kłodzko i Srebrna Góra”.
3. Nazwa przedmiotu zamówienia: „Promocja produktów turystycznych – materiały promocyjne - Stoszowice” (zgodnie z wnioskiem)
Przygotowanie materiałów promocyjnych na imprezy pn. FortFan „Święto Twierdzy Srebrna Góra” i „Festiwal Podróżników 3 Żywioły na Twierdzy Srebrna Góra”, które zostaną zorganizowane w ramach projektu pn. „Markowa turystyka kulturowa – wspólny produkt turystyczny Subregionów Sowiogórskiego i Ziemi Kłodzkiej – cykl imprez o znaczeniu regionalnym wykorzystujący dolnośląskie podziemia i fortyfikacje – Twierdze Kłodzko i Srebrna Góra”, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 – 2013.
4. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach:
1) I etap do 20 maja 2011 r. obejmujący wykonanie materiałów promocyjnych na imprezę pn. FortFan „Święto Twierdzy Srebrna Góra”, która odbędzie się w dniach 10 -12.06.2011 r.
2) II etap do 12 sierpnia 2011 r. obejmujący wykonanie materiałów na imprezę pn. FortFan „Festiwal Podróżników 3 Żywioły na Twierdzy Srebrna Góra”, która odbędzie się w dniach 02-04.09.2011 r.
Rozliczenie prac nastąpi na podstawie protokołów odbiorów i faktur VAT po zakończeniu każdego z etapów (jedna faktura za cały zakres prac w etapie)
5. Kryterium oceny ofert:
Cena – waga 100 %
najniższa oferowana cena
Sposób obliczenia ceny: c(cena oferty) = ------------------------------------- x 100 pkt
cena badanej oferty
Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w czasie realizacji projektu – zaprojektowanie, wykonanie, transport, montaż itp. Cena podlegająca ocenie będzie łączną ceną brutto wyrażoną w złotych polskich, obejmującą wszystkie koszty wykonania zamówienia. Cena oferty stanowi wartość umowy i będzie niezmienna w toku realizacji całej umowy.
6. Inne istotne warunki zamówienia:
a) Szczegółowy przedmiot zamówienia dot. imprezy pn. FortFan „Święto Twierdzy Srebrna Góra” obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego:
1) Koszulek promocyjnych o następujących parametrach: t-shirt, kolor czarny, gramatura min. 200 g., nadruk dwustronny do wielkości A4 jeden kolor – ilość 120 szt.
2) Smyczy promocyjnych o następujących parametrach: taśma 20 mm, zadruk dwustronny full kolor, złączka oraz karabińczyk – ilość 500 szt.
3) Czapeczek promocyjnych o następujących parametrach: krój „patrolówka – army”, kolor czarny, nadruk jeden kolor – ilość 120 szt.
4) Ulotek promocyjnych o następujących parametrach: wielkość 105 x 148 mm, karton 300 g, kolor 4 + 4, folia mat jednostronnie – ilość 2 x 1000 szt. = 2000 szt.
5) Plakatów promujące imprezę o następujących parametrach: format A2 (420 x 594 mm) kreda mat 135 g + lakier, tłumaczenie na język czeski – ogółem 1000 szt. z czego 500 szt. w języku polskim i 500 szt. w języku czeskim;
6) Identyfikatorów o następujących parametrach: wielkość 85 x 54 mm, zaokrąglone rogi, plastic gramatura 0,7 mm; kolor 4 + 4; dziurkowanie, personalizacja – ilość 250 szt.
7) Oznakowań kierunkowych o następujących parametrach: tabliczki informacyjne 20 x 50 cm; pcv 8 mm; druk solvent – ilość 20 szt.
8) Banera reklamowego o następujących parametrach: wielkość 2 x 3 m, druk wielkoformatowy, solventowy, gramatura 170 g. – ilość 1 szt.
oraz
9) Plakatowanie i kolportaż materiałów promocyjnych na terenie Polski i Czech, a w szczególności:
• po stronie polskiej: Kłodzko, Dzierżoniów, Ząbkowice Śląskie, Bielawa, Kudowa Zdrój, Duszniki Zdrój, Polanica Zdrój, Bardo, Ciepłowody, Ziębice, Nowa Ruda, Kamieniec Ząbkowicki, Złoty Stok, Świdnica oraz wszystkie miejscowości gminy tj.: Stoszowice, Budzów, Srebrna Góra, Jemna, Rudnica, Grodziszcze, Lutomierz, Przedborowa, Różana, Mikołajów, Żdanów
• po stronie czeskiej: Náchod i okolice w promieniu 20 km, Hradec Králové, Broumov, Hronov
Dowodem wykonania usługi będzie dokumentacja fotograficzna dostarczona do siedziby Zamawiającego wraz z fakturą VAT.
Wszystkie ww. materiały promocyjne obowiązkowo muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WD pod adresem: http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3580 i będą podlegały akceptacji przez zamawiającego.
b) Szczegółowy przedmiot zamówienia dot. imprezy pn. FortFan „Festiwal Podróżników 3 Żywioły na Twierdzy Srebrna Góra” obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego:
1) Koszulek promocyjnych o następujących parametrach: t-shirt; kolor: czarny, gramatura min. 200 g.; nadruk dwustronny do wielkości A4, jeden kolor – ilość 120 szt.
2) Smyczy promocyjnych o następujących parametrach: taśma 20 mm, zadruk dwustronny full kolor, złączka oraz karabińczyk – ilość 500 szt.
3) Czapeczek promocyjnych o następujących parametrach: krój „patrolówka – army”, kolor czarny, nadruk 1 kolor – ilość 120 szt.
4) Ulotek promocyjnych o następujących parametrach: 105 x 148 mm, karton 300 g., kolor 4 + 4, folia mat jednostronnie – ilość 2 x 1000 szt. = 2000 szt.
10) Plakatów promocyjnych o następujących parametrach: format A2 (420 x 594 mm) kreda mat 135 g. + lakier, tłumaczenie na język czeski - ogółem 1000 szt. z czego 500 szt. w języku polskim i 500 szt. w języku czeskim
5) Identyfikatorów o następujących parametrach: wielkość 85 x 54 mm, zaokrąglone rogi, plastic gr. 0,7 mm, kolor 4 + 4, dziurkowanie, personalizacja – ilość 500 szt.
6) Oznakowań kierunkowych o następujących parametrach: tabliczki informacyjne wielkość 20 x 50 cm, pcv 8mm, druk solvent – ilość 20 szt.
7) Banerów reklamowych o następujących parametrach: wielkość 2 x 3 m, druk wielkoformatowy, solventowy, gramatura 170 g. – ilość 2 szt.
8) Zaproszeń o następujących parametrach: format 2 x DL (420 x 99), kreda mat 350 g.; kolor 4 + 4 – ilość 500 szt.
oraz
9) Plakatowanie i kolportaż materiałów promocyjnych na terenie Polski i Czech, a w szczególności:
• po stronie polskiej: Kłodzko, Dzierżoniów, Ząbkowice Śląskie, Bielawa, Kudowa Zdrój, Duszniki Zdrój, Polanica Zdrój, Bardo, Ciepłowody, Ziębice, Nowa Ruda, Kamieniec Ząbkowicki, Złoty Stok, Świdnica oraz wszystkie miejscowości gminy tj.: Stoszowice, Budzów, Srebrna Góra, Jemna, Rudnica, Grodziszcze, Lutomierz, Przedborowa, Różana, Mikołajów, Żdanów
• po stronie czeskiej: Náchod i okolice w promieniu 20 km , Hradec Králové, Broumov, Hronov
Dowodem wykonania usługi będzie dokumentacja fotograficzna dostarczona do siedziby Zamawiającego wraz z fakturą VAT.
Wszystkie ww. materiały promocyjne obowiązkowo muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentach wymienionych i dostępnych na stronie internetowej RPO WD pod adresem: http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3580 i będą podlegały akceptacji przez zamawiającego.
7. Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” ( zał.nr.1 do niniejszego zapytania). Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na wykonanie materiałów promocyjnych Święto Twierdzy i Festiwal Podróżników”.
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego pokój nr 12 , pocztą, pocztą elektroniczną na adres: promocja@stoszowice.pl lub faksem pod nr 74 8181 059
8. Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 22.03.2011 r. do godz. 12.00
9. W przypadku, gdy w określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym terminie nie wpłynie żadna oferta lub wpłynie/wpłyną mniej niż 2 ważne oferty, Zamawiający unieważni to postępowanie i przeprowadzi nowe. W przypadku niewpłynięcia wymaganej ilości ofert w drugim postępowaniu, Zamawiający dokona wyboru dowolnego wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
10. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców, zamieszczając informację na stronie internetowej.
11. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określonej w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami).
12. Dane osoby do kontaktu: Małgorzata Chmiel – inspektor ds. promocji i Kultury, tel. 074/8164538; e-mail: promocja@stoszowice.pl
14.03.2011 r. Krzysztof Niebora – Zastępca Wójta Gmin
(data, podpis osoby upoważnionej)