Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. ” ADAPTACJIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DONJONU W TWIERDZY SREBRNA GÓRA DO FUNKCJI MUZEALNO-EKSPOZYCYJNYCH” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
Nr sprawy: RR ZO 1/2010
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.ooo euro (art.4 pkt. 8 ustawy).
1. Zamawiający:
Gmina Stoszowice
57 – 216 Stoszowice, Stoszowice 97
REGON 890718455 , NIP 887-16-35-220
2. Nazwa projektu realizowanego w ramach RPO WD 2007-2013:
ADAPTACJA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DONJONU W TWIERDZY SREBRNA GÓRA DO FUNKCJI MUZEALNO - EKSPOZYCYJNYCH- w ramach priorytetu 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska („Turystyka i Kultura”) działanie 6.4. „Turystyka Kulturowa”.
3. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji koordynatora projektu. Realizowany projekt obejmuje adaptację części pomieszczeń Donjonu w Twierdzy Srebrna Góra na cele muzealno - ekspozycyjnych z uwzględnieniem elementów dydaktycznych wynikających z zabytkowego charakteru budowli, oświetleniu ścieżki kulturowej i wyposażeniu jej w elementy małej architektury biegnącej z centrum Srebrnej Góry do Twierdzy oraz na przebudowie parkingu znajdującego się przy ścieżce. Koordynator projektu będzie stał na czele zespołu ds. realizacji inwestycji, składającego sie z pracowników Urzędu Gminy w Stoszowicach. Koordynator będzie pilotował całość przedsięwzięcia od momentu podpisania umowy o dofinansowanie przez Gminę Stoszowice do zakończenia rzeczowego realizacji inwestycji.
Zadania szczegółowe:
1. koordynacja wszelkich czynności związanych z realizacją projektu na wszystkich jej etapach: od zamówień publicznych, prac projektowych, poprzez realizację prac budowlanych i nadzór techniczny, aż po rozliczenie finansowo – rzeczowe,
2. koordynacja i nadzór w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej w tym przede wszystkim specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz koordynacja i nadzór wszelkich czynności związanych z prowadzeniem procedury przetargowej,
3. nadzorowanie przygotowania dokumentacji technicznej związanej z realizacją projektu w zakresie jej zgodności z założeniami projektu oraz wymaganiami inwestora,
4. nadzorowanie procesu uzyskiwania wszelkich pozwoleń i uzgodnień na poszczególnych etapach realizacji inwestycji,
5. nadzorowanie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z założeniami projektu oraz wymaganiami inwestora,
6. kontrola kosztów i terminów realizacji inwestycji zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez UM WD Departament Regionalnego Programu Operacyjnego,
7. odpowiedzialność za sprawy administracyjne i formalne, w tym kontakty z odpowiednimi urzędami,
8. nadzór i koordynacja finansowo – księgowa w zakresie kompleksowego rozliczenia kosztów całego projektu 9. sporządzanie dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania PROJEKTU w ramach RPO WD 2007 – 2013 z funduszy Unii Europejskiej oraz zgodnych z zasadami i wymogami wspólnotowymi oraz sporządzanie stosownych wniosków o wypłatę środków w ramach RPO WD 2007 – 2013,
10. sporządzanie raportów i sprawozdań z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru pod względem finansowym i rzeczowym oraz wszelkich innych sprawozdań wymaganych przy realizacji projektu,
11. przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym w okresie prowadzenia robót budowlanych,
12. udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień, wskazówek dotyczących realizacji projektu,
13. prowadzenie całości spraw dotyczących współpracy z zamawiającym, wykonawcą i ludnością miejscową (załatwianie skarg),
14. prowadzenie dokumentacji dotyczącej Projektu,
15. sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót, opatrzonej data i opisem, która będzie dołączana do raportów kwartalnych,
16. sporządzenie raportów z realizacji projektów, 17. znajomość dokumentów programowych RPO UMWD, w tym „ Podręcznika Beneficjenta ” oraz wytycznych i zasad udzielania zmówień publicznych
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
- Miejsce realizacji zamówienia: Srebrna Góra
- Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2011 r.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
5. 1. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) w sekretariacie Urzędu Gminy Stoszowice, 57-213 Stoszowice 97 w terminie do dnia 25-01- 2011 r. do godz. 15.30
z dopiskiem:
„Oferta na pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. ”ADAPTACJIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DONJONU W TWIERDZY SREBRNA GÓRA”.
5. 2. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
6. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Przy wyborze ofert Beneficjent będzie się kierował następującymi kryteriami:
1 kryterium: cena - waga 100%
7. Sposobu obliczenia ceny:
najniższa oferowana cena
C (cena oferty) = _____________________ x 100 pkt.
cenę badanej oferty
- Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w czasie realizacji projektu,
- Cenę netto oraz podatek od towarów i usług VAT należy wyszczególnić w ofercie.
- Cena podlegająca ocenie będzie łączną ceną brutto wyrażoną w złotych polskich, obejmującą wszystkie koszty wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza podania ceny w walutach obcych.
- Cena oferty stanowi wartość umowy i będzie niezmienna w toku realizacji całej umowy.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu:
8.1. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który posiada:
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, branży architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej
- wiedzę w zakresie zagadnień związanych z realizacją inwestycji budowlanych
- doświadczenie przy bezpośredniej realizacji inwestycji budowlanych w obiektach zabytkowych jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego
- znajomość przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych
- doświadczenie w zakresie realizacji projektów finansowanych ze funduszy UE
9. Oferta
9. 1. Oferta musi zawierać:
- formularz oferty – stanowiący zał. nr 1 do zapytania ofertowego
- dokumenty i informacje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w
punkcie 8.1
9. 2. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
9. 3. Oferta powinna być w sporządzona w języku polskim,
9. 4. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy po uprzednim porównaniu i ocenie wszystkich ofert
9. 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych,
9. 6. Dokumenty dołączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii.
9. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.
9. 8. W przypadku, gdy w określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym terminie nie wpłynie żadna oferta lub wpłynie/wpłyną mniej niż 2 ważne oferty, Zamawiający unieważni to postępowanie i przeprowadzi nowe. W przypadku niewpłynięcia wymaganej ilości ofert w drugim postępowaniu, Zamawiający dokona wyboru dowolnego wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
10. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte nie później niż w dniu 26-11- 2011r. do godz. 15.30
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą faxową lub mailową najpóźniej w dniu 27-11-2011r. do godz. 15.30. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia w/w terminów w sytuacji, gdyby wynikało z konieczności przedłużenia analizy ofert i związanej z tym potrzeby uzyskania dodatkowych informacji od oferentów.
Stoszowice, dnia 18-01- 2011r.
Sporządził:
Krzysztof Niebora
Zatwierdził i podpisał: Wójt Gminy Stoszowice -Marek Janikowski