Gmina Stoszowice
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 URZĄD GMINY
Dane
Referaty
Stanowiska
Oświadczenia majątkowe
 ORGANY
Wójt Gminy
Rada Gminy
Komisje działające przy Radzie Gminy
 PRAWO LOKALNE
Statut
Regulamin
Protokoły
Podatki i opłaty
    uchwała w sprawie okerślenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
    uchwała w sprawie obniżenia ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa obliczenia podatku rolnego na 2012 rok
    Formularze podatkowe
    uchwała w sprawie określenia wysokości stawek od środków transportowych
    Formularz podatkowy
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Stoszowice
Budżet
Ochrona środowiska
Zarządzenia Wójta
 Organizacje pozarządowe
Roczny Program Współpracy
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych na rok 2011
Druki do pobrania
Konsultacje
Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert
Wyniki naboru kandydatów na członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Gminy Stoszowice w 2012 r.
Sprawozdania z realizacji programów współpracy z organizacjami pozarządowymi
 JEDNOSTKI
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Spółki prawa handlowego
Kontrole
 INNE
Redakcja Biuletynu
 WYBORY
Parlamentarne
Referendum - 2012
 Informacje
Uchwały
Przetargi
Ogłoszenia
Obwieszczenia
 Sprawy do załatwienia
 Wzory dokumentów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. ” ADAPTACJIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DONJONU W TWIERDZY SREBRNA GÓRA DO FUNKCJI MUZEALNO-EKSPOZYCYJNYCH” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
                 
                Nr sprawy: RR ZO 1/2010
 
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.ooo euro (art.4 pkt. 8 ustawy).
 
            1. Zamawiający:
 
           Gmina Stoszowice
           57 – 216 Stoszowice, Stoszowice 97
                    REGON 890718455 , NIP 887-16-35-220
 
2. Nazwa projektu realizowanego w ramach RPO WD 2007-2013:
 
ADAPTACJA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DONJONU W TWIERDZY SREBRNA GÓRA DO FUNKCJI MUZEALNO - EKSPOZYCYJNYCH- w ramach priorytetu 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska („Turystyka i Kultura”) działanie 6.4. „Turystyka Kulturowa”. 
 
3. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
 
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji koordynatora projektu. Realizowany projekt obejmuje adaptację części pomieszczeń Donjonu w Twierdzy Srebrna Góra na cele muzealno - ekspozycyjnych z uwzględnieniem elementów dydaktycznych wynikających z zabytkowego charakteru budowli, oświetleniu ścieżki kulturowej i wyposażeniu jej w elementy małej architektury biegnącej z centrum Srebrnej Góry do Twierdzy oraz na przebudowie parkingu znajdującego się przy ścieżce. Koordynator projektu będzie stał na czele zespołu ds. realizacji inwestycji, składającego sie z pracowników Urzędu Gminy w Stoszowicach. Koordynator będzie pilotował całość przedsięwzięcia od momentu podpisania umowy o dofinansowanie przez Gminę Stoszowice do zakończenia rzeczowego realizacji inwestycji.
    Zadania szczegółowe:
1. koordynacja wszelkich czynności związanych z realizacją projektu na wszystkich jej etapach: od zamówień publicznych, prac projektowych, poprzez realizację prac budowlanych i nadzór techniczny, aż po rozliczenie finansowo – rzeczowe,
2. koordynacja i nadzór w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej w tym przede wszystkim specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz koordynacja i nadzór wszelkich czynności związanych z prowadzeniem procedury przetargowej,
3. nadzorowanie przygotowania dokumentacji technicznej związanej z realizacją projektu w zakresie jej zgodności z założeniami projektu oraz wymaganiami inwestora,
4. nadzorowanie procesu uzyskiwania wszelkich pozwoleń i uzgodnień  na poszczególnych etapach realizacji inwestycji,
5. nadzorowanie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z założeniami projektu oraz wymaganiami inwestora,
6. kontrola kosztów i terminów realizacji inwestycji zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez UM WD Departament Regionalnego Programu Operacyjnego,
7. odpowiedzialność za sprawy administracyjne i formalne, w tym kontakty z odpowiednimi urzędami,
8. nadzór i koordynacja finansowo – księgowa w zakresie kompleksowego rozliczenia kosztów całego projektu                                                                                                                                                         9. sporządzanie dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania PROJEKTU w ramach RPO WD 2007 – 2013 z funduszy Unii Europejskiej oraz zgodnych z zasadami i wymogami wspólnotowymi oraz sporządzanie stosownych wniosków o wypłatę środków w ramach RPO WD 2007 – 2013,
10. sporządzanie raportów i sprawozdań  z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru pod względem finansowym i rzeczowym oraz wszelkich innych sprawozdań wymaganych przy realizacji projektu,
11. przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym w okresie prowadzenia robót budowlanych,
12. udzielanie Wykonawcy informacji, wyjaśnień, wskazówek dotyczących realizacji projektu,
13. prowadzenie całości spraw dotyczących współpracy z zamawiającym, wykonawcą i ludnością miejscową (załatwianie skarg),
14. prowadzenie dokumentacji dotyczącej Projektu,
15. sporządzanie bieżącej dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenie robót, na każdym etapie robót, opatrzonej data i opisem, która będzie dołączana do raportów kwartalnych,
16. sporządzenie raportów z realizacji projektów,                                                                                          17. znajomość dokumentów programowych RPO UMWD, w tym „ Podręcznika Beneficjenta ” oraz wytycznych i zasad udzielania zmówień publicznych
 
 
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
  • Miejsce realizacji zamówienia: Srebrna Góra
  • Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2011 r.
 
 
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
5. 1. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) w sekretariacie Urzędu Gminy Stoszowice, 57-213 Stoszowice 97 w terminie do dnia 25-01- 2011 r. do godz. 15.30
 
 
z dopiskiem:
„Oferta na pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. ”ADAPTACJIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DONJONU W TWIERDZY SREBRNA GÓRA”.
 
 
5. 2. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
 
6. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Przy wyborze ofert Beneficjent będzie się kierował następującymi kryteriami:
1 kryterium: cena  - waga 100%    
 
7.    Sposobu obliczenia ceny:
 
 
                             najniższa oferowana cena
C (cena oferty) = _____________________ x 100 pkt.
                                cenę badanej oferty
- Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w czasie realizacji projektu,

- Cenę netto oraz podatek od towarów i usług VAT należy wyszczególnić w ofercie.

- Cena podlegająca ocenie będzie łączną ceną brutto wyrażoną w złotych polskich, obejmującą wszystkie koszty wykonania zamówienia.

- Zamawiający nie dopuszcza podania ceny w walutach obcych.

- Cena oferty stanowi wartość umowy i będzie niezmienna w toku realizacji całej umowy.
 
 
8. Opis warunków udziału w postępowaniu:
 
8.1. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który posiada:
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, branży architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej  
-   wiedzę w zakresie  zagadnień związanych z realizacją inwestycji budowlanych
-  doświadczenie przy bezpośredniej realizacji inwestycji budowlanych w obiektach zabytkowych jako  kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego
-   znajomość przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych
-   doświadczenie   w zakresie realizacji  projektów finansowanych ze funduszy UE
 
 
9. Oferta
 
9. 1. Oferta musi zawierać:
 
- formularz oferty – stanowiący zał. nr 1 do zapytania ofertowego
-  dokumenty i informacje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w  
    punkcie 8.1
 
 9. 2. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
9. 3.  Oferta powinna być w sporządzona w języku polskim,
9. 4. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy po uprzednim porównaniu i ocenie wszystkich ofert
9. 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych,
 
9. 6. Dokumenty dołączone do oferty muszą  być złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii.
 
9. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.
 
9. 8. W przypadku, gdy w określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym terminie nie wpłynie żadna oferta lub wpłynie/wpłyną mniej niż 2 ważne oferty, Zamawiający unieważni to postępowanie i przeprowadzi nowe. W przypadku niewpłynięcia wymaganej ilości ofert w drugim postępowaniu, Zamawiający dokona wyboru dowolnego wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
 
10. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
 
Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte nie później niż w dniu 26-11- 2011r. do godz. 15.30
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą faxową lub mailową najpóźniej w dniu 27-11-2011r. do godz. 15.30.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia w/w terminów w sytuacji, gdyby wynikało z konieczności przedłużenia analizy ofert i związanej z tym potrzeby uzyskania dodatkowych informacji od oferentów.
 
 
 
Stoszowice, dnia 18-01- 2011r.
 
 
 
Sporządził:
Krzysztof Niebora
 
 
               
Zatwierdził i podpisał:  Wójt Gminy Stoszowice  -Marek Janikowski
 
 
 
 

 

Nazwa dokumentu: Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. ” ADAPTACJIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DONJONU W TWIERDZY SREBRNA GÓRA DO FUNKCJI MUZEALNO-EKSPOZYCYJNYCH”
Osoba, która wytworzyła informację: Jarosław Trześniak
Osoba, która odpowiada za treść: Jarosław Trześniak
Osoba, która wprowadzała dane: Jarosław Trześniak
Data wytworzenia informacji: 2010-01-18 15:22:50
Data udostępnienia informacji: 2010-01-18 15:22:50
Data ostatniej aktualizacji: 2010-01-18 15:27:18

Wersja do wydruku...