Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. ” ”BUDOWĘ BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU „MOJE BOISKO – ORLIK 2012” W MIEJSCOWOŚCI BUDZÓW
Nr sprawy: RR ZO 3/2010
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.ooo euro (art.4 pkt. 8 ustawy).
1. Zamawiający:
Gmina Stoszowice
57 – 213 Stoszowice, Stoszowice 97
REGON 890718455 , NIP 887-16-35-220
2. Nazwa projektu
”BUDOWA BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU „MOJE BOISKO – ORLIK 2012” W MIEJSCOWOŚCI BUDZÓW”
3. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego następujących specjalności przy realizacji inwestycji pn ”BUDOWA BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU „MOJE BOISKO – ORLIK 2012” W MIEJSCOWOŚCI BUDZÓW
· konstrukcyjno-budowlanej,
· instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
· zapewnienie nadzoru archeologicznego przy prowadzonych robotach ziemnych.
Zadania szczegółowe:
I. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. ”BUDOWA BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU „MOJE BOISKO – ORLIK 2012” W MIEJSCOWOŚCI BUDZÓW”, obejmująca swoim zakresem:
1. koordynację i nadzór nad realizacją inwestycji w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości wykonania, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami i zezwalającymi na prowadzenie robót,
2. sprawowanie nad realizacją robót budowlanych wykonywanych przez wybranego Wykonawcę funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, przez osobę lub zespół osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach:
a) budowlano-konstrukcyjnej;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 zpóźn. zm.)
oraz
c) nadzoru archeologicznego przy prowadzonych robotach ziemnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003r. Nr162, poz. 1568 z późn. zm
3. obsługę okresu gwarancyjnego, tj.:
a) nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia,
b) udział w przeglądach gwarancyjnych przeprowadzanych przez Zamawiającego.
4. współpracę z Zamawiającym i podejmowanie działań na jego rzecz w okresie realizacji inwestycji, łącznie z oddaniem obiektu do użytkowania oraz przekazywanie informacji z realizacji inwestycji,
5. kontrolę kosztów i rozliczanie finansowe inwestycji.
II. Zakres inwestycja obejmuje wykonanie:
1.Boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) o nawierzchni syntetycznej typu „sztuczna trawa" wraz z wyposażeniem w bramki aluminiowe mocowane w tulejach i siatki,
2. Boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) o nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem do piłki koszykowej i piłki siatkowej,
3. Ogrodzenie terenu
4. Oświetlenie terenu
5. Chodniki, parkingi
4. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
- Miejsce realizacji zamówienia: Budzów
- Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2010 r.
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
5. 1. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność w sekretariacie Urzędu Gminy Stoszowice, 57-213 Stoszowice 97 w terminie do dnia 06-09- 2010 r. do godz. 12.00
z dopiskiem:
„Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru projektu pn.”BUDOWA BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU „MOJE BOISKO – ORLIK 2012” W MIEJSCOWOŚCI BUDZÓW.
5. 2. Oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyznaczonym terminie składania ofert będą odsyłane bez otwierania. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.
6. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- kryterium: cena - waga 100%
7. Sposobu obliczenia ceny:
najniższa oferowana cena
C (cena oferty) = _____________________ x 100 pkt.
cenę badanej oferty
- Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w czasie realizacji projektu,
- Cena podlegająca ocenie będzie łączną ceną brutto zawierającą podatek od towarów i usług VAT wyrażoną w złotych polskich, obejmującą wszystkie koszty wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza podania ceny w walutach obcych.
- Cena oferty stanowi wartość umowy i będzie niezmienna w toku realizacji całej umowy.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu:
8.1. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który posiada:
- uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, branży:
a) budowlano-konstrukcyjnej lub architektonicznej;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- uprawnienia do prowadzenia nadzoru archeologicznego.
9. Oferta
9. 1. Oferta musi zawierać:
- formularz oferty – stanowiący zał. nr 1 do zapytania ofertowego
- dokumenty i informacje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w
punkcie 8.1
9. 2. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
9. 3. Oferta powinna być w sporządzona w języku polskim,
9. 4. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy po uprzednim porównaniu i ocenie wszystkich ofert
9. 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych,
9. 6. Dokumenty dołączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii.
9. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.
9. 8. W przypadku, gdy w określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym terminie nie wpłynie żadna oferta lub wpłynie/wpłyną mniej niż 2 ważne oferty, Zamawiający unieważni to postępowanie i przeprowadzi nowe. W przypadku niewpłynięcia wymaganej ilości ofert w drugim postępowaniu, Zamawiający dokona wyboru dowolnego wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
10. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte nie później niż w dniu 06-09-2010r. do godz. 15.30
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą faxową lub mailową najpóźniej w dniu 07-09-2010r. do godz. 15.30. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia w/w terminów w sytuacji, gdyby wynikało z konieczności przedłużenia analizy ofert i związanej z tym potrzeby uzyskania dodatkowych informacji od oferentów.
Stoszowice, dnia 31-08- 2010r.
Sporządził:
Jarosław Trzesniak
Zatwierdził i podpisał: Zastępca Wójta Gminy Stoszowice - Krzysztof Niebora