Stoszowice, 13.08.2010 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
Gmina Stoszowice, 57-213 Stoszowice 97, tel. (074) 818-10-55, fax. (074) 818-10-59, www.stoszowice.pl, e-mail gmina@stoszowice.pl , ogłasza przetarg nieograniczony na:
Budowa placów zabaw we wsiach Lutomierz, Grodziszcze, Jemna, Żdanów, Rudnica i Budzów
obejmujący:
- dostawę i montaż urządzeń placów zabaw we wsiach Lutomierz, Grodziszcze, Jemna,
Żdanów, Rudnica i Budzów ,
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni z kory sosnowej o łącznej powierzchni - 862 m2
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: CPV
- Kody CPV Zadania
- 43 32 50 00-7 - wyposażenie parków i placów zabaw
- 45 22 38 00-4 - montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
- 45 23 32 00-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni
KRYTERIA OCENY OFERT:
- CENA (KOSZT) – 100%
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: od daty przekazania placu budowy.
Wymagany nieprzekraczalny termin realizacji zamówienia: do dnia 15 października 2010r.
Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego lub przesyłany jest bezpłatnie pocztą.
Formularz SIWZ jest bezpłatny.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest:
Pan Jarosław Trześniak tel. (074) 816-45-23 e-mail: budownictwo@stoszowice.pl
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego pok. nr 13 (sekretariat) w terminie do dnia 31-08-2010 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31-08-2010r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 12 (sala narad)
W postępowaniu przetargowym mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:
1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zatrudnionych na umowę o pracę pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dn. 29 stycznia 2004r o Prawo Zamówień Publicznych,
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców według formuły „spełnia - nie spełnia”, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, określonych w SIWZ.
Oferent winien wnieść wadium w wysokości 5.000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych.
- w pieniądzu do dnia 30.08.2010r. włącznie na konto: Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śl. O/Budzów nr 25 9533 1014 2003 0000 0185 0002
- w formie innej niż pieniężna: w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) do dnia 31.08.2010 r. do godz. 10.00 – u Skarbnika Gminy lub dołączone do oferty.
Wójt Gminy
Marek Janikowski