Gmina Stoszowice
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 URZĄD GMINY
Dane
Referaty
Stanowiska
Oświadczenia majątkowe
 ORGANY
Wójt Gminy
Rada Gminy
Komisje działające przy Radzie Gminy
 PRAWO LOKALNE
Statut
Regulamin
Protokoły
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Stoszowice
Budżet
Ochrona środowiska
Zarządzenia Wójta
 Organizacje pozarządowe
Roczny Program Współpracy
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych na rok 2011
Druki do pobrania
Konsultacje
Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert
Wyniki naboru kandydatów na członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Gminy Stoszowice w 2012 r.
Sprawozdania z realizacji programów współpracy z organizacjami pozarządowymi
 JEDNOSTKI
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Spółki prawa handlowego
Kontrole
 INNE
Redakcja Biuletynu
 WYBORY
Parlamentarne
Referendum - 2012
 Informacje
Uchwały
Przetargi
   2004
   2005
   2006
   2007
   2008
   2009
   2010
   2011
   2012
Ogłoszenia
Obwieszczenia
 Sprawy do załatwienia
 Wzory dokumentów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi: 2010 > sierpień > 2010-08-12
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na„PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PN: „ADAPTACJIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DONJONU W TWIERDZY SREBRNA GÓRA

 

Stoszowice,    12.08.2010 r.
 
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
Gmina Stoszowice, 57-213 Stoszowice 97, tel. (074) 818-10-55, fax. (074) 818-10-59, www.stoszowice.pl, e-mail gmina@stoszowice.pl , ogłasza przetarg nieograniczony na:
 
„PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PN: „ADAPTACJIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DONJONU W TWIERDZY SREBRNA GÓRA DO FUNKCJI MUZEALNO-EKSPOZYCYJNYCH”
 
ZAMÓWIENIE obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego wszystkich branż dla inwestycji pn. : Adaptacja części pomieszczeń DONJONU w Twierdzy Srebrna Góra do funkcji muzealno-ekspozycyjnych ” współfinansowanej przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007–2013
 
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia kody CPV Zadania 
 
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
KRYTERIA OCENY OFERT: CENA (KOSZT) – 100%
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
Pożądany termin realizacji zamówienia: - do dnia zakończenia i rozliczenia wszystkich zadań realizowanych przez Zamawiającego , jednak nie później niż do dnia 30-06-2012r
Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
 
Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego lub przesyłany jest bezpłatnie pocztą.
Formularz SIWZ jest bezpłatny.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z oferentami jest:
Pan Jarosław Trześniak – Inspektor ds. budownictwa tel. (074) 816-45-23
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego pok. nr 13 (sekretariat) w terminie do dnia 20-08-2010 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20-08-2010r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 12 (sala narad)
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
 
1.     są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2.     posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,
3.     Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca usługi musi wykazać, że dysponuje osobą lub zespołem osób, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
-        konstrukcyjno-budowlanej,
-        instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
-        instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Wymagany jest co najmniej:
a)     Inspektora Nadzoru Robót Konstrukcyjno-Budowlanych - który musi posiadać następujące kwalifikacje:
-        uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7.7.1994 r. (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
-        3 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót;
-        2 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót prowadzonych na budynkach wpisanych do rejestru zabytków;
-        doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót w przynajmniej jednej inwestycji z zakresu robót przy zabytku nieruchomym wpisanych do rejestru zabytków o wartości powyżej 2 mln zł.
b)    Inspektora Nadzoru Robót Sanitarnych - który musi posiadać następujące kwalifikacje:
-        uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7.7.1994 r (tj. Dz.U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
-        posiadanie, co najmniej 3 letniego doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót sanitarnych.
c)     Inspektora Nadzoru Robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych- który musi posiadać następujące kwalifikacje:
-        uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7.7.1994 r (tj.Dz.U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z póżn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-        posiadanie, co najmniej 3 letniego doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji prac elektrycznych i energetycznych.
      W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy usługi zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
     W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców usługi o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
4.     znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5.     nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dn. 29 stycznia 2004r o Prawo Zamówień Publicznych,
6.     Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorowali  co najmniej:
a)         jedno zamówienie polegające na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu budową lub kierowaniu robotami nad przebudową (remontem) lub adaptacją obiektu użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 600 m2 oraz o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 4 mln zł, z podaniem: przedmiotu i wartości roboty budowlanej oraz daty wykonania i odbiorców usługi, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b)         jedno zamówienie polegające na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego lub kierowaniu budową lub kierowaniu robotami nad pracami związanymi z renowacją zabytkowych murów ceglanych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1 mln zł , z podaniem: przedmiotu i wartości roboty budowlanej oraz daty wykonania i odbiorców usługi wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należytą starannością.
7.     Dokonali wizji lokalnej inwestycji potwierdzonej przez Zamawiającego i zapoznali się z dokumentacją projektową na podstawie której będzie realizowana inwestycja;
8.     Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 000,00 zł . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca usługi jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców usługi o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców usługi, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku.
 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców według formuły „spełnia - nie spełnia”, na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, określonych w SIWZ.
 
Oferent winien wnieść wadium w wysokości 2.000 zł, słownie: dwa tysiące złotych.
-          w pieniądzu do dnia 19.08.2010r. włącznie na konto: Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śl. O/Budzów nr 25 9533 1014 2003 0000 0185 0002
-          w formie innej niż pieniężna: w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) do dnia 20.08.2010 r. do godz. 10.00 – u Skarbnika Gminy.
  Wójt Gminy Stoszowice
     Marek Janikowski
Załączniki do pobrania:

2010-08-12 11:52:08 - Pełna treść ogłoszenia (116.00 kB)
2010-08-12 11:52:34 - SIWZ (336.50 kB)

Ilość odwiedzin: 117
Osoba, która wytworzyła informację: Jarosław Trześniak
Osoba, która odpowiada za treść: Jarosław Trześniak
Osoba, która wprowadzała dane: Jarosław Trześniak
Data wytworzenia informacji: 2010-08-12 11:50:01
Data udostępnienia informacji: 2010-08-12 11:50:01
Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-12 11:52:43

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...