Gmina Stoszowice
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 URZĄD GMINY
Dane
Referaty
Stanowiska
Oświadczenia majątkowe
 ORGANY
Wójt Gminy
Rada Gminy
Komisje działające przy Radzie Gminy
 PRAWO LOKALNE
Statut
Regulamin
Protokoły
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Stoszowice
Budżet
Ochrona środowiska
Zarządzenia Wójta
 Organizacje pozarządowe
Roczny Program Współpracy
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych na rok 2011
Druki do pobrania
Konsultacje
Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert
Wyniki naboru kandydatów na członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Gminy Stoszowice w 2012 r.
Sprawozdania z realizacji programów współpracy z organizacjami pozarządowymi
 JEDNOSTKI
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Spółki prawa handlowego
Kontrole
 INNE
Redakcja Biuletynu
 WYBORY
Parlamentarne
Referendum - 2012
 Informacje
Uchwały
Przetargi
   2004
   2005
   2006
   2007
   2008
   2009
   2010
   2011
   2012
Ogłoszenia
Obwieszczenia
 Sprawy do załatwienia
 Wzory dokumentów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi: 2008 > grudzień > 2008-12-08
Ogłoszenie przetargu na "Kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Stoszowice oraz jej jednostek organizacyjnych"

 

Stoszowice, 08.12.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoszowice, z siedzibą Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice
tel.(074)8181055, fax.(074)8181059, e-mail:
gmina@stoszowice.pl, www.stoszowice.pl
NIP: 887-16-35-220, REGON: 890718455.

Adres strony internetowej Zamawiającego : www.stoszowice.pl
.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Stoszowice oraz jej jednostek organizacyjnych
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Zamówienie obejmuje prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Stoszowice a w szczególności:
  1. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych budżetu gminy,
  2. otwarcie i prowadzenie rachunków gminnych funduszy celowych,
  3. otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych gminy,
  4. realizacja poleceń przelewów na rachunki Zamawiającego w banku obsługującym
    i rachunki w innych bankach,
  5. przyjmowanie wpłat gotówkowych,
  6. dokonywanie wypłat gotówkowych,
  7. potwierdzenie stanu sald rachunków na każdy dzień roboczy,
  8. uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym do kwoty wskazanej w uchwale budżetowej
    na wniosek Zamawiającego,
  9. zapewnienie bezpłatnego elektronicznego systemu obsługi bankowej (instalacjasystemu, obsługa systemu oraz przeszkolenie pracowników) umożliwiającegodokonywanie przelewów orazuzyskiwanieinformacji o stanie rachunków,
  10. otwarcie i prowadzenie punktu obsługi bankowej (kasowej) w miejscowości Stoszowice,
  11. oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych,
możliwość lokowania wolnych środków pozostających na rachunkach bieżących
nalokatach typu O/N

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.10.00.00-1 Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Wymagany termin realizacji zamówienia: w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


  1. WARUNKI UDZIAŁU
      W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy prowadzący działalność bankową, którzy:
  1. posiadająuprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeliustawy nakładająobowiązek posiadaniatakich uprawnień,
  2. posiadająniezbędnąwiedzęi doświadczenie oraz dysponująpotencjałem technicznym
    i osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia,
  3. znajdująsięw sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonaniezamówienia,
  4. niepodlegająwykluczeniuzpostępowaniaoudzieleniezamówienianapodstawieart. 24ust.1 i 2 ustawyzdnia29 stycznia2004 r. -Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia” „nie spełnia”.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust 2 prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy.

Warunki udziału zostaną uznane za spełnione, jeżeli oferent dołączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt. 5:
  1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) ,
  2. Oświadczenieospełnianiuwarunkówudziałuwpostępowaniu,októrychmowawart.22 ust.1pkt1-3ustawy(załącznik nr 2 do SIWZ),
  3. Oświadczenieospełnianiuwarunkuudziałuwpostępowaniu,októrymmowawart.22 ust.1pkt4ustawy(załączniknr3doSIWZ),
  4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert musi zostać opatrzone przez właściwy urząd gminy adnotacją o aktualności danych zawartych w zaświadczeniu i datą.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena: 90%. oprocentowanie lokat bankowych: 5%, oprocentowane lokat O/N: 5%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stoszowice.pl
IV.3.2) Termin składania ofert przetargowych: 22 grudnia 2008 r. godzina 11:00 miejsce: Urząd GminyStoszowice 97, 57-213 Stoszowice
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 08.12.2008 r.
Wójt Gminy Stoszowice

Załączniki do pobrania: 2008-12-09 22:55:30 - SIWZ (189.79 kB)
2008-12-09 23:05:51 - Załącznik nr 1 (87.00 kB)
2008-12-09 23:06:11 - Załącznik nr 2 (60.40 kB)
2008-12-09 23:06:29 - Załącznik nr 3 (64.29 kB)
2008-12-09 23:06:42 - Załącznik nr 4 (64.47 kB)
2008-12-09 23:06:57 - Załącznik nr 5 (67.42 kB)

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie przetargu na "Kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Stoszowice oraz jej jednostek organizacyjnych"
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2008-12-08 22:53:19
Data udostępnienia informacji: 2008-12-08 22:53:19
Data ostatniej aktualizacji: 2008-12-09 23:15:37

Wersja do wydruku...