Stoszowice, 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoszowice, z siedzibą Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice
tel.(074)8181055, fax.(074)8181059, e-mail: gmina@stoszowice.pl, www.stoszowice.pl
NIP: 887-16-35-220, REGON: 890718455.
Adres strony internetowej Zamawiającego : www.stoszowice.pl
.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Stoszowice oraz jej jednostek organizacyjnych”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługa.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Stoszowice a w szczególności:
-
otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych budżetu gminy,
-
otwarcie i prowadzenie rachunków gminnych funduszy celowych,
-
otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych gminy,
-
realizacja poleceń przelewów na rachunki Zamawiającego w banku obsługującym
i rachunki w innych bankach,
-
przyjmowanie wpłat gotówkowych,
-
dokonywanie wypłat gotówkowych,
-
potwierdzenie stanu sald rachunków na każdy dzień roboczy,
-
uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym do kwoty wskazanej w uchwale budżetowej
na wniosek Zamawiającego,
-
zapewnienie bezpłatnego elektronicznego systemu obsługi bankowej (instalacjasystemu, obsługa systemu oraz przeszkolenie pracowników) umożliwiającegodokonywanie przelewów orazuzyskiwanieinformacji o stanie rachunków,
-
otwarcie i prowadzenie punktu obsługi bankowej (kasowej) w miejscowości Stoszowice,
-
oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych,
możliwość lokowania wolnych środków pozostających na rachunkach bieżących
nalokatach typu O/N
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.10.00.00-1 Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Wymagany termin realizacji zamówienia: w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
-
WARUNKI UDZIAŁU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy prowadzący działalność bankową, którzy:
-
posiadająuprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeliustawy nakładająobowiązek posiadaniatakich uprawnień,
-
posiadająniezbędnąwiedzęi doświadczenie oraz dysponująpotencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia,
-
znajdująsięw sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonaniezamówienia,
-
niepodlegająwykluczeniuzpostępowaniaoudzieleniezamówienianapodstawieart. 24ust.1 i 2 ustawyzdnia29 stycznia2004 r. -Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia” „nie spełnia”.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust 2 prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy.
Warunki udziału zostaną uznane za spełnione, jeżeli oferent dołączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt. 5:
-
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) ,
-
Oświadczenieospełnianiuwarunkówudziałuwpostępowaniu,októrychmowawart.22 ust.1pkt1-3ustawy(załącznik nr 2 do SIWZ),
-
Oświadczenieospełnianiuwarunkuudziałuwpostępowaniu,októrymmowawart.22 ust.1pkt4ustawy(załączniknr3doSIWZ),
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert musi zostać opatrzone przez właściwy urząd gminy adnotacją o aktualności danych zawartych w zaświadczeniu i datą.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena: 90%. oprocentowanie lokat bankowych: 5%, oprocentowane lokat O/N: 5%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stoszowice.pl
IV.3.2) Termin składania ofert przetargowych: 22 grudnia 2008 r. godzina 11:00 miejsce: Urząd GminyStoszowice 97, 57-213 Stoszowice
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 08.12.2008 r.
Wójt Gminy Stoszowice