Gmina Stoszowice
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 URZĄD GMINY
Dane
Referaty
Stanowiska
Oświadczenia majątkowe
 ORGANY
Wójt Gminy
Rada Gminy
Komisje działające przy Radzie Gminy
 PRAWO LOKALNE
Statut
Regulamin
Protokoły
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Stoszowice
Budżet
Ochrona środowiska
Zarządzenia Wójta
 Organizacje pozarządowe
Roczny Program Współpracy
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych na rok 2011
Druki do pobrania
Konsultacje
Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert
Wyniki naboru kandydatów na członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Gminy Stoszowice w 2012 r.
Sprawozdania z realizacji programów współpracy z organizacjami pozarządowymi
 JEDNOSTKI
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Spółki prawa handlowego
Kontrole
 INNE
Redakcja Biuletynu
 WYBORY
Parlamentarne
Referendum - 2012
 Informacje
Uchwały
Przetargi
Ogłoszenia
   2006
   2007
   2008
   2009
   2010
   2011
   2012
Obwieszczenia
 Sprawy do załatwienia
 Wzory dokumentów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Ogłoszenia: 2012 > styczeń > 2012-01-27
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY DS. BUDOWNICTWA, I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

WÓJT GMINY STOSZOWICE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

DS. BUDOWNICTWA i ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

( nazwa stanowiska pracy z uwzględnieniem zapisów art. 11. ust 2 ustawy z 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)

1.Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie: wyższe, lub średnie- techniczne
2) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o samorządzie gminnym,
prawa budowlanego, prawa o zamówieniach publicznych oraz kodeksu cywilnego przepisów
związanych z zarządzaniem kryzysowym
3) do naboru może przystąpić osoba, która:
a) nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
b) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

2.Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej -min. 6 miesięcy
b) biegła znajomość obsługi komputera ( środowisko Windows, pakiety biurowe:
OpenOffice, Microsoft Word, obsługa programów XML)
c) prawo jazdy kat. B oraz dysponowanie samochodem osbowym

3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie planowanej działalności z zakresu inwestycji i remontów dróg, mostów, przepustów oraz oświetlenia ulicznego, będącego w zarządzie Gminy.
- Znajomość prawa budowlanego, orientowanie się w prawach i obowiązkach uczestników procesu budowlanego,
- Prowadzenie spraw związanych z tematyką zarządzania kryzysowego, koordynowanie działań ratowniczych i porządkowych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych i innych podobnych zdarzeń.
- Udział w pracach gminnej komisji szacowania strat powstałych wskutek klęsk żywiołowych, sporządzanie i rozliczanie wniosków o dotację związanych z usuwaniem klęsk żywiołowych.
- Organizacja prac interwencyjnych i robót publicznych na terenie gminy min. kontrola wykonywania prac na terenie gminy, zaopatrzenie pracowników w wodę, rekrutacja, rozliczanie pobranych narzędzi, kontaktowanie się z Sołtysami miejscowości.
- Współpraca z właściwymi zarządcami dróg w przedmiocie właściwego utrzymania stanu dróg oraz z podmiotami odpowiedzialnymi za odśnieżanie dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich.
- Opracowanie wniosków o dotacje na zadania realizowane w Gminie, przestrzeganie zasad wydatkowania uzyskanych funduszy zgodnie z przeznaczeniem, przygotowanie projektów umów, nadzór nad należytym wykonaniem umów, sporządzanie sprawozdań z wykorzystania środków.
- Prowadzenie spraw dotyczących zajęcia pasa drogowego oraz przygotowanie decyzji w tym zakresie.
- Opracowanie projektów umów pozostających w związku z zakresem czynności.
- Przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń pozostających w związku z zakresem czynności.
- Odpowiedzialność za środki trwałe i nietrwałe pozostające pod jego opieką. Przygotowanie dokumentów OT i PT
- Znajomość Prawa o zamówieniach publicznych, przygotowywanie postępowań przetargowych z zakresu wykonywanych obowiązków.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy Stoszowice i przełożonego


4.Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego
stanowiska,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności,
8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się
nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie
obowiązków w wymiarze 1 etatu
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. O powyższe stanowisko mogą ubiegać się obywatele UE oraz obywatele innych państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.

6. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( z 2002 roku Dz. U. Nr 101, poz. 926 z óźn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458).

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w
Stoszowicach lub przesłać w terminie do dnia 09.02.2012r. do godz. 15.30 na adres: Urząd Gminy w Stoszowicach, Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze". Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

8. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Stoszowicach w dniu 13 lutego 2012r. o godz. 13.00.

9. Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Stoszowicach lub na
stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 074-8164-530

10. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej . Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Stoszowicach w terminie do dnia 16 lutego 2012 r.


Wójt Gminy Stoszowice

Marek Janikowski

Załączniki do pobrania:

2012-01-27 07:35:06 - treść ogłoszenia (38.00 kB)
2012-01-27 07:38:01 - kwestionariusz (25.50 kB)

Ilość odwiedzin: 174
Osoba, która wytworzyła informację: Mariusz Kowalski
Osoba, która odpowiada za treść: Mariusz Kowalski
Osoba, która wprowadzała dane: Mariusz Kowalski
Data wytworzenia informacji: 2012-01-27 07:30:23
Data udostępnienia informacji: 2012-01-27 07:30:23
Data ostatniej aktualizacji: 2012-01-27 07:41:20

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...