Gmina Stoszowice
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 URZĄD GMINY
Dane
Referaty
Stanowiska
Oświadczenia majątkowe
 ORGANY
Wójt Gminy
Rada Gminy
Komisje działające przy Radzie Gminy
 PRAWO LOKALNE
Statut
Regulamin
Protokoły
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Stoszowice
Budżet
Ochrona środowiska
Zarządzenia Wójta
 Organizacje pozarządowe
Roczny Program Współpracy
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych na rok 2011
Druki do pobrania
Konsultacje
Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert
Wyniki naboru kandydatów na członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Gminy Stoszowice w 2012 r.
Sprawozdania z realizacji programów współpracy z organizacjami pozarządowymi
 JEDNOSTKI
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Spółki prawa handlowego
Kontrole
 INNE
Redakcja Biuletynu
 WYBORY
Parlamentarne
Referendum - 2012
 Informacje
Uchwały
Przetargi
Ogłoszenia
   2006
   2007
   2008
   2009
   2010
   2011
   2012
Obwieszczenia
 Sprawy do załatwienia
 Wzory dokumentów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Ogłoszenia: 2008 > maj > 2008-05-16
nabór na stanowisko Głównego Księgowego w Ośrodku pomocy Społecznej w stoszowicach

                                                      
                           KIEROWNIK OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
                                                  W STOSZOWICACH
 
                                             ogłasza nabór na stanowisko
                                           GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
                                                                                        
 
 
I.                   Nazwa i adres jednostki:
 
Ośrodek Pomocy Społecznej
Stoszowice 97
57-200 Ząbkowice Śl.
 
    II.          Określenie stanowiska urzędniczego:
                  Główny księgowy Ośrodka Pomocy Społecznej
                   Wymiar czasu pracy : pełny etat.
 
1.      Wymagania niezbędne:
 
1) Posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
    publicznych,
3) Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko
    obrotowi gospodarczemu, przciwko działalności instytucji państwowych oraz
    samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za
    przestępstwa karno skarbowe.
Spełnia jeden z poniższych warunków:
Wykształcenie: zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 30 czerwca 2005r..
o finansach publicznych (t Dz. U. Nr 249,poz.2104,art.45 ust. 2, pkt. 4):
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe
    studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub
    ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę
    w księgowości.
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną   i
 posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości.
   
 
              2. Wymagania dodatkowe:
                    1) Doświadczenie na stanowisku księgowego jednostki budżetowej.
                    2) Znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych,
                        ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych oraz innych         
                        obowiązujących na w/w stanowisku przepisów.
                   3) Biegła umiejętność obsługi komputera, znajomość programów Microsof Office
                        oraz programów księgowo-finansowych.
                    4) Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku.
                    5) Odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność.
                    6) Kreatywność.
 
 
IV.        Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
             1. Całość zagadnień związanych z prawidłowym funkcjonowaniem jednostki
                 w świetle obowiązujących przepisów prawno-księgowych.
             2. Sporządzanie sprawozdań finansowych.
             3. Przygotowywanie planów ekonomiczno-finansowych jednostki.
             4. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
             5. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem
                 finansowym.
             6. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
                 operacji gospodarczych i finansowych.
 
IV.             Wymagane dokumenty:
1.      Życiorys (CV).
2.      List motywacyjny
3.      Dokumenty poświadczające wykształcenie.
4.      Kwestionariusz osobowy.
5.      Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6.      Oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
7.      Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym
8.      Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby zwiazane z ogłoszonym naborem.
 
V.                Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w Ośrodku Pomocy Społecznej w Stoszowicach w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Stoszowicach” w nieprzekraczalnym terminie do
dnia 31 maja 2008 roku.
Dokumenty dostarczone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
VII
Informacje uzupełniające:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP Urzędu Gminy w Stoszowicach oraz na tablicy ogłoszeń w Ośrodku Pomocy Społecznej .
 
 
                                               
 
KIEROWNIK OŚRODKA
POMOCY SPOŁECZNEJ
 W STOSZOWICACH
 
/-/ BOŻENA SZABŁOWSKA
          
 
 
 
 
Ilość odwiedzin: 51
Osoba, która wytworzyła informację: Sekretarz
Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz
Osoba, która wprowadzała dane: Sekretarz
Data wytworzenia informacji: 2008-05-16 12:57:31
Data udostępnienia informacji: 2008-05-16 12:57:31
Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-16 12:57:31

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...