Gmina Stoszowice
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 URZĄD GMINY
Dane
Referaty
Stanowiska
Oświadczenia majątkowe
 ORGANY
Wójt Gminy
Rada Gminy
Komisje działające przy Radzie Gminy
 PRAWO LOKALNE
Statut
Regulamin
Protokoły
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Stoszowice
Budżet
Ochrona środowiska
Zarządzenia Wójta
 Organizacje pozarządowe
Roczny Program Współpracy
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych na rok 2011
Druki do pobrania
Konsultacje
Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert
Wyniki naboru kandydatów na członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Gminy Stoszowice w 2012 r.
Sprawozdania z realizacji programów współpracy z organizacjami pozarządowymi
 JEDNOSTKI
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Spółki prawa handlowego
Kontrole
 INNE
Redakcja Biuletynu
 WYBORY
Parlamentarne
Referendum - 2012
 Informacje
Uchwały
Przetargi
Ogłoszenia
   2006
   2007
   2008
   2009
   2010
   2011
   2012
Obwieszczenia
 Sprawy do załatwienia
 Wzory dokumentów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Ogłoszenia: 2007 > listopad > 2007-11-14
Nabór na stanowisko Głównego Księgowe Osrodka Pomocy Społecznej w Stoszowicach

Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Stoszowicach
ogłasza nabór na wolne stanowisko
GŁÓWNY KSIĘGOWY OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W STOSZOWICACH
 
I.                   Nazwa i adres jednostki:
 
Ośrodek Pomocy Społecznej
Stoszowice 97
57-200 Ząbkowice Śl.
 
II.                Określenie stanowiska urzędniczego:
 
                  Główny księgowy Ośrodka Pomocy Społecznej
                   Wymiar czasu pracy ½ etatu
 
III.             Wymagania związane z zajmowaniem w/w stanowiska:
1.      Wymagania niezbędne:
1) Posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
    publicznych,
3) Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko
    obrotowi gospodarczemu, przciwko działalności instytucji państwowych oraz
    samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za
    przestępstwa karno skarbowe.
4)      Spełnia jeden z poniższych warunków:
Wykształcenie: zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 26 listopada 1998 r.
o finansach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. Nr 15,poz.148,art.35 ust. 2, pkt. 4):
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe
    studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub
    ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę
    w księgowości budżetowej
b) średnią, policealną lub pomaturalną szkołę zawodową o kierunku
    rachunkowość i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości
    budżetowej.
 
                       2. Wymagania dodatkowe:
                    1) Doświadczenie na stanowisku księgowego jednostki budżetowej.
                    2) Znajomość finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień
                        publicznych oraz innych obowiązujących na w/w stanowisku przepisów.
                   3) Biegła umiejętność obsługi komputera, znajomość programów Microsof Office
                        oraz programów księgowo-finansowych.
                    4) Brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku.
                    5) Odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność.
                    6) Kreatywność.
 
 
IV.        Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
             1. Całość zagadnień związanych z prawidłowym funkcjonowaniem jednostki
                 w świetle obowiązujących przepisów prawno-księgowych.
             2. Sporządzanie sprawozdań finansowych.
             3. Przygotowywanie planów ekonomiczno-finansowych jednostki.
             4. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
             5. Dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem
                 finansowym.
             6. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
                 operacji gospodarczych i finansowych.
 
IV.              Wymagane dokumenty:
1.      Życiorys (CV).
2.      List motywacyjny
3.      Dokumenty poświadczające wykształcenie.
4.      Kwestionariusz osobowy.
5.      Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6.      Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
 
V.                 Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w Ośrodku Pomocy Społecznej w Stoszowicach w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Stoszowicach” w nieporzekraczalnym terminie do
dnia30 listopada 2007 roku.
 
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Stoszowicach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata.
 
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn,zm.)
 
 
                                                          
 
Ilość odwiedzin: 55
Osoba, która wytworzyła informację: Sekretarz
Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz
Osoba, która wprowadzała dane: Sekretarz
Data wytworzenia informacji: 2007-11-14 13:56:31
Data udostępnienia informacji: 2007-11-14 13:56:31
Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-14 13:56:31

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...