Gmina Stoszowice
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 URZĄD GMINY
Dane
Referaty
Stanowiska
Oświadczenia majątkowe
 ORGANY
Wójt Gminy
Rada Gminy
Komisje działające przy Radzie Gminy
 PRAWO LOKALNE
Statut
Regulamin
Protokoły
Podatki i opłaty
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Rozwoju Lokalnego Gminy Stoszowice
Budżet
Ochrona środowiska
Zarządzenia Wójta
 Organizacje pozarządowe
Roczny Program Współpracy
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych na rok 2011
Druki do pobrania
Konsultacje
Ogłoszenie o naborze kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert
Wyniki naboru kandydatów na członków Komisji konkursowej do opiniowania ofert
Otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych Gminy Stoszowice w 2012 r.
Sprawozdania z realizacji programów współpracy z organizacjami pozarządowymi
 JEDNOSTKI
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Spółki prawa handlowego
Kontrole
 INNE
Redakcja Biuletynu
 WYBORY
Parlamentarne
Referendum - 2012
 Informacje
Uchwały
Przetargi
Ogłoszenia
   2006
   2007
   2008
   2009
   2010
   2011
   2012
Obwieszczenia
 Sprawy do załatwienia
 Wzory dokumentów
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Ogłoszenia: 2011 > czerwiec > 2011-06-03
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY DS. BUDOWNICTWA, INWESTYCJI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO

 

WÓJT GMINY STOSZOWICE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY


DS. BUDOWNICTWA, INWESTYCJI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
 
( nazwa stanowiska pracy z uwzględnieniem zapisów art. 11. ust 2 ustawy z 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)
 
1.Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie: wyższe - preferowany kierunek budownictwo
  2. znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, prawa budowlanego, prawa o zamówieniach publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz kodeksu cywilnego.
  3. minimum  roczny staż pracy na podobnym stanowisku
  4. do naboru może przystąpić osoba, która:
    a) nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie,
    b) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

2.Wymagania dodatkowe:
  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej
  • obsługa programów kosztorysowych 
  • biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiety biurowe: OpenOffice, Microsoft Word, itp.)
  • prawo jazdy kat. B
 
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
I. W zakresie budownictwa: 
  1. prowadzenie spraw dotyczących budownictwa tj. organizowanie, prowadzenie i nadzór nad realizacją   inwestycji i zadań remontowych .
  2. szczegółowe orientowanie się w prawach i obowiązkach uczestników procesu budowlanego( inwestora, inspektora nadzoru inwestorskiego, projektowania, kierownika budowy).
  3. współpracowanie z organami administracji powiatowej i rządowej w zakresie nadzoru budowlanego
  4. opracowanie projektów umów, uchwał i zarządzeń pozostających w związku z zakresem czynności.
  5. sporządzenie planów gminnych potrzeb inwestycyjnych i remontowych.
  6. przygotowanie założeń techniczno – ekonomicznych planowanych inwestycji i remontów
  7. nadzór nad pracami geodezyjnymi i kartograficznymi związanymi z przygotowaniem inwestycji i remontów. 
  8. przygotowanie założeń i materiałów do zawarcia umów na wykonanie prac projektowych, inwestycji i remontów realizowanych jako zadania własne gminy. 
  9. współpraca z jednostkami projektowymi przy sporządzaniu projektów technicznych dla inwestycji i remontów realizowanych jako zadania własne gminy.
  10. przygotowanie dokumentacji formalno – prawnej dotyczącej realizacji inwestycji i remontów w   tym projektów umów na realizację inwestycji i remontów
  11. pomoc techniczna przy realizacji inwestycji i remontów realizowanych przez gminne jednostki budżetowe, przygotowanie kosztorysów 
  12. przygotowywanie decyzji o sposobie tymczasowego zagospodarowania terenu oraz decyzji opiniujących przebieg sieci i zjazdów na terenach gminnych 
  13. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy Stoszowice i przełożonego
 
II.W zakresie inwestycji:
  1. planowanie wydatków inwestycyjnych w Gminie, 
  2. przygotowywanie i prowadzenie procesów inwestycyjnych pod względem formalno-prawnym
  3. rozliczanie finansowo-rzeczowe zakończonych zadań inwestycyjnych, 
  4. egzekwowanie uprawnień w zakresie jakości wykonanych prac, a w szczególności i egzekwowanie uprawnień z zakresu gwarancji i rękojmi, 
  5. kontrola działalności inwestycyjnej, modernizacyjnej i remontowej jednostek podległych Gminie, 
  6. przeprowadzanie okresowych analiz i sporządzanie sprawozdań z działalności inwestycyjnej i jej   efektów
  7. współpraca z samorządami w zakresie przygotowywania i realizacji inwestycji 
  8. przygotowywanie OT i udział w przekazywaniu zadań komunalnych
  9. koordynowanie realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych   z udziałem Gminy, w   tym udział w ich przygotowywaniu i rozliczaniu .
 
III. W zakresie zagospodarowania przestrzennego:
  1. przygotowywanie projektów uchwał w sprawach przystąpienia do opracowywania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowywania przestrzennego Gminy
  2. przygotowywanie projektów uchwał w sprawach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy
  3. przygotowywanie materiałów do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  4. prowadzenie dokumentacji planistycznej w zakresie planów miejscowych, a także prowadzenie rejestru planów
  5. uzgadnianie projektów planów z zainteresowanymi organami administracji publicznej
  6. przygotowywanie opinii i zaświadczeń w sprawie przeznaczenia terenu w planach  zagospodarowania przestrzennego i studium 
  7. przygotowywanie wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania przestrzennego
  8. opiniowanie wstępnych projektów podziału działek 
  9. przyjmowanie wniosków o wydawanie decyzji o ustaleniu warunkach zabudowy   i zagospodarowania terenu i lokalizacji inwestycji celu publicznego
  10. przygotowywanie i analiza projektów decyzji o ustaleniu bądź odmowie ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz i lokalizacji inwestycji celu publicznego 
  11. przygotowanie wniosków o ustalenie warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji i zadań realizowanych przez gminę
 
IV. W zakresie zamówień publicznych: 
  1. przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Pzp
  2. ewidencja i sprawozdawczość z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. stosowanie i opracowywanie dokumentów wewnętrznych regulujących procedury zamówień publicznych w urzędzie
  4. współpraca z instytucjami sprawującymi nadzór nad realizacją procedur zamówień publicznych, współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych, z pracownikami merytorycznymi oraz z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie zamówień publicznych 
  5. udział w komisjach przetargowych
  6. przekazywanie informacji do BIP
  
4. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
6) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
    potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności,
8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się
    nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie
    obowiązków w wymiarze 1 etatu
9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. O powyższe stanowisko mogą ubiegać się obywatele UE oraz obywatele innych państwa,
    którym na podstawie umów międzynarodowych lub    przepisów prawa wspólnotowego
    przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na    terytorium RP.

6. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
 "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
 pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z   ustawą z dnia 29   
 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (z 2002 roku   Dz. U. Nr 101, poz. 926 z
 późn.    zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych
 (Dz.U. Nr 223, poz. 1458).

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w
   Stoszowicach lub przesłać w terminie do dnia 17 czerwca 2011r.   do godz. 15.30 na adres:
   Urząd   Gminy w Stoszowicach, Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice w zaklejonych
   kopertach z     dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze".    Aplikacje, które
   wpłyną do Urzędu   po wyżej określonym terminie nie będą   rozpatrywane.


8. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Stoszowicach w dniu 21 czerwca 2011r.
   o godz. 13.00.

9. Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy w Stoszowicach na
     stronie Biuletynu Informacji Publicznej.   Dodatkowe informacje można uzyskać pod      
     numerem telefonu 074-8164-530

10. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II
    etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie   
    Informacji Publicznej.    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie   
    Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w    
     Stoszowicach w    terminie do dnia 22 czerwca   2011r.
 
 
Wójt Gminy
Marek Janikowski

Nazwa dokumentu: NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY DS. BUDOWNICTWA, INWESTYCJI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2011-06-03 09:38:53
Data udostępnienia informacji: 2011-06-03 09:38:53
Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-03 11:59:09

Wersja do wydruku...